Wednesday, November 10, 2010

Cuakk bhaii!


Ok semalam aku x rase pape.padahal org len sume dh mengelabah.okay aku lek lagii.td bgn pon dh tghrii lekk luuuu.petang pon aku okay lagi.tp bile mlm online fb semua ckp pasal result aku mengelabah dahh.tolonglah aten pehal ngn kau ni?memang patot menggelabah sebab x buat dgn baik mase final.oh my godddddddd!tolonglahh hari ni duduk diam diam jgn bertukar jd hri esok.kalau boleh jgn la jam bergerak pukul 12 am.kalau bole berhenti kejap eh mase?puhleaseeeeee?hehe kesian la kt aku ni.bia lah minggu depan mase baru gerak.okay cukup!aku dh meraban.hahahahhahahhahhahah aten oh aten agak agak result kau warna berterbangan(flying colours haha.)tak?hmm hmmm hmm aku hanya mampu berdoa di dalam hati supaya result oke,jumpe sem depan ptptn dapat .settle!hehe.ok bye.



p;s;Puhleaseeeeeeeeeee result awak jgn mengade ngade nk ade huruf huruf yang malang oke?