Friday, September 09, 2011

what i want for my birthday ?

hello guys.haritu mase lepak lepak ngn baby.then suddenly dia ask "birthday awak nk hadiah ape ?"and i was like "hmm saya nk awak buat surprise party with my fren sume kat tmpt yg luassss dannnn tenang!" and dia jwb" lah dh x surprise la cmtu." aah kn memang x surprise lahh knn.hahah then i jwb" saya nk awak ade dgn saya sepanjang hari spend time ngn saye pon dah cukup." heee then dia senyum je.yes baby saya hanye nak awak layan saya seharian dan bawak saya pg jln jln pon dah cukup.and of course i want it to be the special date lah kann?we can go watch movies,mkn aiskrim, main game an etc.my birthday lambat lagi but will coming soon kann.so x salah kot k berangan siap siap.heheh.ok lah .gtg.i need good sleep.Love youMuhamad Asri. nites :)