Wednesday, November 30, 2011

new me,new life,



Selepas menyingle kan diri.i menjadi agak liar.hahah liar?apekah?takdelah maksudnye i bnyak lepak kat luar dri duduk rumah hari hari kuar mlm lepak smpai 4-5 pagi.menggembirakan diri.dan i sngat bahagia dgn life skrg.menjadi diri sendiri.memang i banyak hilang orang yang rapat ngn i.but life must go on.what to do.pergi mampos org nak kate ape i just live my life and tak kacau hidup kau.so here i am.new image ,short hair.become wild anddddd searching for newww boyfriendddd.meow :)banyak krisis yang berlaku lepas je dukung i break up, pastu dtg time bahagia tapi kejap jugak.then hilang kawan sbb misunderstanding,hilang mcm mcmlah.mule mule its hard for me.rase mcm nk berhenti je unisel time tu.tp buat ape nk backoff and bagi org ketawakn kite.so move on pg classs balik kelas terus balik rumah.no more lepak and socialize lagi.memang dh x lepak langsung oke.i dh x de hati nk lepak dgn colleguemates lagi.lagi lagi lepas krisis dgn are tu terjadi.skrg i hanya ade isha mazlan je,dia je sorg yang still be with me no mtter ape org nk ckp.thanks babe.and to wana and jua thanks sbb selalu bagi aku lepak rumah korg.bile aku rase mls nk blik rumah :)thanks to my family jugak yang bnyk membantu serta .takpelah kalau org dh benci takkan nk paksa dia suke kite pulak kn? kepada colleguemates, mulai next sem aku takkan lepak setable bile makan,aku takkan naik sekereta dg korg dah dan takkan buat ape ape lagi bersama.aku akan buat hal aku dan takkn ganngu korang dah.walaupun dh nk hbis sem.ape yang aku bole kate semua memori kite tetap aku simpan.dan aku tetap akan pegang kate kate aku "friends is forever" .dah la penat k.bye.